Montaż DPF - osłony filtra cząstek stałych

Montowana jest w samochodach dostawczych, do podwozia. Montaż nie wymaga ingerencji, ponieważ wykorzystywane są fabryczne otwory.
Osłona zakrywa elementy filtra cząstek stałych DPF i chroni dostęp do tych jego miejsc, które mogą zostać przecięte lub oderwane w celu demontażu przedmiotowego filtra.
Osłona jest wykonana z blachy stalowej konstrukcyjnej o grubości 3mm, cynkowanej ogniowo. Ze względu na zastosowaną grubość blachy, jej manualne odgięcie jest bardzo trudne,
a przy próbie zastosowania jakiekolwiek narzędzia również będzie duży problem, aby blachę odgiąć.
Osłona jest mocowana w czterech miejscach. Na dwie śruby zrywalne (jedna z nich jest niewidoczna na zdjęciu) oraz na dwie nakrętki zrywalne nakręcone na oryginalne śruby szpilki.
Po montażu, elementy złączne mają zrywane łby, aby uniemożliwić ich odkręcenie.
Osłona zakrywa elementy filtra cząstek stałych DPF i chroni dostęp do tych jego miejsc, które mogą zostać przecięte lub oderwane w celu demontażu przedmiotowego filtra.
Po zamontowaniu osłony, jakikolwiek dostęp do filtra jest bardzo utrudniony.
Osłona jest mocowana w czterech miejscach. Na dwie śruby zrywalne i dwie nakrętki zrywalne, więc jej demontaż wymaga czasu oraz warunków warsztatowych.
Produkt w znaczny sposób ogranicza próbę ingerencji w elementy filtra DPF.